søndag 27. februar 2011

Min åndelige reise.


Jeg kommer fra et pinsevennhjem, og har alltid trodd på Gud. Men Han var ikke levende for meg, og dessuten var alt så strengt i de dager....

En dag, etter at jeg hadde rundet 40 år, gikk jeg til en healer, for jeg var plaget med skuldre og nakke. Og hun hadde jo mye interessant å fortelle....
Hun kanaliserte vha automatskrift, og fikk budskap om alskens viderverdigheter, og alt var jo SÅ spennende, må vite.

Jeg kastet meg uti det, jeg trodde jeg hadde funnet en ny vei til Gud, for de snakket jo om Gud hele tiden, og alle bøkene jeg leste fortalte også om Gud, bare ikke på den gammeldagse og kjedelige måten jeg var vant til fra barndommen.

Også jeg begynte å kanalisere, jeg utviklet "evner" til både å se, forutse, skrive automatskrift, tegne vha kanalisering, finne energier og hjelpere med søkevinkler, osv osv....

Problemet var bare det, at jeg var lovet å komme nær Gud, men jeg greide ikke å oppnå den rette kontakten der ute, jeg var ikke kommet høyt nok i frekvens, og måtte lese den eller den boken først, snakke med den eller den synske personen, gjøre sånn eller slik, lære meg den eller den teknikken først.

Den ene teorien slo den andre i hjel, men jeg visste, at alt ikke kunne være sant, ja jeg visste ikke om NOE av det jeg lærte var sant.

Dette kostet etterhvert både helse og penger. Og jeg ble svært deprimert, ja jeg var så langt nede som det er mulig å komme. Det var ikke flere tanker å tenke, ingen flere ting å prøve, ikke flere bøker å lese.

Jeg var på nullpunktet, og Gud og sannheten var uoppnåelig for meg.

Så satt jeg i godstolen hjemme en dag, og hadde ingenting mere hverken å leve for, eller tenke på. Da kom det plutselig med en sterk kraft, men uten lyd, en setning utenfra, og gikk rett inn i min ånd:
"Jeg er Veien, Sannheten og Livet, ingen kommer til Faderen uten ved Meg."

Og DER var Sannheten! Jeg visste at det var Jesus som sa disse ordene til meg, og jeg gjenkjente dem, enda jeg hadde ikke hørt eller leste dem på mange år.
For første gang på flere måneder opplevde jeg at noe var sant. Og at det er Jesus som er eneste Veien til Gud.

Så fulgte en lang prossess, hvor jeg måtte lære meg å tenke på nytt, og Bibelen var plutselig blitt levende, og Den talte rett til meg, og ga meg svar på alle mine spørsmål.

Jeg omvendte meg og tok imot Jesus.

Anita Warlo


2 kommentarer:

  1. Et tankevekkende vidnesbyrd,i disse "alternativ" tidene da alt nytt må prøves.
    Har kolegaer som er "nyfrelste" når det gjelder healing,og alt som har med dette å gjøre!
    Alt er sååååå spennende1
    Men når alt kommer til alt,blir vel bare lommeboken tynnere og tynnere!
    Ha en fin søndag.
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Miner litt om min reise,var selv innom det alternative,healere,tarot,synske,woodo damer,drev med pendulering,kontaktet ånder osv.Men dette førte bare elendighet med seg,og så mye plager og problemer.Men så i 2005 drar jeg til betel i Trondheim.Svein Magne Pedersen er der og han ber for meg.Får et utrolig sterkt møte med Jesus, det var 10000 ganger sterkere en noe annet jeg har opplevd.Fra 2006 søker Jeg bare Jesus og han forvandler mitt liv.I 2007 en uke før påske får jeg oppleve ånds dåpen,fra den dagen skjønnte jeg at Jesus er veien,sannheten og livet.Han er Guds sønn.Livet blir aldri mere det samme.Nå går jeg i tegn,under og mirakler,kraften fra Gud,den gode hellige ånd er over meg hver dag.Livet blir aldri mere det samme,Det gamle vil jeg ikke tilbake til.

    Guds velsignelse til dere alle.

    Søk Gud,søk Jesus og du vil finne alle svar.

    Are

    SvarSlett