søndag 2. januar 2011

Kraften i Hans navn

Himlenes rike er Jesu liv, det er den Høyestes kraft.
Himlenes rike er rent, det er Hellig. Der er ingen sykdom, ingen ufullkommenhet. Det er like hellig som Gud er hellig.  Og satan med sin onde makt "kommer bare for å stjele, drepe og ødelegge " kroppen ( joh.10:10)

Jeg husker engang hvor jeg ble invitert hjem til en vakker nitten år gammel jente som var besatt av en ond ånd. Jeg tok med meg en kar som var mye større og sterkere enn meg. Der så vi denne jenta skrikende og rullende omkring på gulvet. Jeg tok tak i barnet for å trøste henne, men på et øyeblikk snodde hun seg ut av hendene mine som en slange. Snodig !

Den store mannen som var med meg sa: " Jeg skal ta meg av jenta. "
Han tok rundt henne, men hun kom seg ut av grepet hans og gikk noen trinn opp trappen og freste mot oss med en stønning som gikk gjennom marg og bein på oss. Herrens ånd kom over meg, jeg gikk oppover trappen, tok tak i barnet, så rett inn i øynene hennes og sa:

" Kom ut du onde ånd, i Jesu Navn ! "

Barnet sank hen på en sofa i nærheten og sovnet, og fra den dagen av var problemet ute av verden. 
Å for en Herre vi har ! Vidunderlige Jesus !

Takk Gud for Lammet !

*
Smith Wigglesworth, Bare Tro.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar