søndag 20. mars 2011

Åndelig krigføring !


Mennesker kommer ofte til meg og sier : " Jeg har blitt bedt for, men alt er som før "



Du får lyst til å sparke dem, bare for det lille de sier der. Nei, jeg ville ikke sparket dem. Jeg er den siste til å sparke noen som helst. Måtte Gud forby det !



" For våre stridsvåpen er ikke kjødelige, men i Gud er de mektige til å rive ned festningesverk " ( 2.kor 10.4)



Hvis jeg kan få deg rasende mot mørkets krefter, og mot sykdommens makter, hvis jeg kan få vekket deg på det området, da vil du ikke gå til sengs i kveld uten å få bevist at det bor en Mester i deg som er større en den kraften som henger rundt deg for å prøve å ødelegge deg.



Mange ganger har jeg gått inn i hus hvor jeg har blitt angrepet av sinnsyke mennesker. Jeg har gått inn, bestemt på at de skal bli befridd. Ofte midt på natten, men noen ganger ved høylys dag, har demoniske makter rast mot meg og kommet og bitt meg og forsøkt å denge meg skikkelig. Jeg gav aldri etter for dem. Jeg ville ha brutt med et høyere prinsipp dersom jeg skulle gi etter for dem.



Det er en stor sky av sataniske krefter fra helvete her på jorden. Vi er imidlertid her for å knuse fienden, ødelegge mørkets rike, for å bevege oss midt iblandt sataniske krefter, og for å få dem til å bøye seg for Navnet Jesus. Måtte Guds nåde og miskunnhet styrke oss.



Smith Wigglesworth


2 kommentarer:

  1. Amen.Ja dette er veldig viktig å huske.Vi har ikke en kamp mot kjøtt og blod :-))

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte inlegg på denne bloggen!!! tusen takk :))

    SvarSlett