mandag 25. oktober 2010

Et sterkt budskap fra Herren!! les selv..


21.Sept.kom disse ordene til meg; jeg "noterte" på mobilen så fort jeg kunne mens jeg gikk tur :) Først nå har jeg skjønt at jeg må dele det innpå her,for å nå frem til flest mulig kristne (og andre).
"Det skal komme tegn på jorden.Elver og hav skal bruse.Jeg skal vise tegn i sol og måne;ja se jeg er allerede i gang med å snu på det dere regner som normalt. Som nå en kvinne føder,kommer det tegn i hennes kropp om det forestående.Vær ikke UVITENDE;men GI AKT PÅ DEN LÆRE som blir gitt dere for å gi dere kunnskap om de siste dager.Jeg VIL IKKE dere skal være uvitende!
Med kraft og mektige gjerninger,skal dere gå ut og forkynne min frelse OG det å gi akt på tegn i tiden. BEGGE DELER HAR SINE MOTTAKERE,som trenger disse ord!

Jeg vil utruste dere til å gå fra seier til seier i denne innhøstningens tid,og dere skal i sannhet se at dere går i ferdiglagte gjerninger.Tror dere jeg sender dere før jeg har tråkket stiene? Nei,da visste dere ikke hvor dere skulle sette føttene,men nå blir veien åpenbaret for dere,steg for steg.
Seiersdagen er nær ! Jeg har hast, for nå er jeg i bevegelse."

Gud trenger oss alle til å gjøre det DU /JEG kan; Han trenger arbeidere ! Gud velsigne dere ♥
Av: Anne Sørensen Katla


4 kommentarer:

  1. Det er vel ingen tvil om at vi nærmer oss en tid der alt kommer til å bli forandret .Fra det vante trygge og inn i kaos!
    Bibelen er en sannferdig bok,og det står tydelig der.
    Godt at Jesus går foran og med oss!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  2. At vi lever i den siste tiden er det ikke tvil om,og jeg må si det samme som Solstråla.
    Det er så godt Jesus går foran oss,og med oss.
    La oss be om frimodighet slik at vi kan fortelle mennesker vi møter om Jesus.
    Hilser med:Efeserne 2 vers 10.
    Hilsen Jan Samuel.

    SvarSlett
  3. Ja ikke sant dere !! :)

    Alvorlig men også håp og evig rettferdighet i vente <3

    Tusen takk for du deler verset Jan :)

    SvarSlett
  4. Leste dette budskapet på nytt nå,som jeg fikk den gangen ja..Og ja alvorlig er det,og det er godt å vite at Gud "har tråkket stiene" slik at vi kan få gå i ferdiglagte gjerninger..Hvis ikke..blir det lite frukter av det vi sår..

    SvarSlett