lørdag 30. oktober 2010

Kom ut, du dødens djevel !


Det er mange som er tynget av sykdom og ikke griper tak i det livet som er gjort i stand for dem i Herren Jesus Kristus.

Jeg besøkte en gang en kvinne som lå for døden og jeg sa til henne:



" Hvordan står det til med deg" ? Hun svarte : " Jeg har tro" Jeg sa : " Du vet at du ikke har tro, du vet at du er i ferd med å dø. Det er ikke tro du har, det er bare ord. "



Det er stor forskjell på ord og tro. Jeg så at hun var i djevelens hender. Hun hadde ingen mulighet til å overleve om han ikke ble fjernet.

Jeg hater djevelen, så jeg grep fatt i kvinnen og ropte:



" Kom ut, du dødens djevel. Jeg befaler deg å komme ut i Jesu navn ! "



Ett minutt senere sto kvinnen seirende på bena.



Smith Wigglesworth.



Sånne ting som dette kan bare skje i Åndens kraft ! Mange har prøvd å etterligne troens apostler, men kun ved Guds Ånd, den Hellige Ånd kan slike ting skje <3 Hilde :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar