søndag 11. desember 2011

Under Hans vinger fant jeg ly !

"Med sine fjær skal Han dekke deg,

og under Hans vinger skal du finne

tilflukt..Hans sannhet skal være ditt

skjold og ditt vern!



...En liten fugl skapt til å fly ut i frihet!

skadet en dag sine vinger,under en stormfull natt.

plutselig var livet dens totalt forandret..

nedbrutt og forslått..

Som en fange i et bur,som ikke maktet

å kunne fly mere..den kom seg ingen vei.

Den mintes sola som skinte på den i en varm

sommerdag når den fløy høyt over fjellene..

Og lengselen var stor etter å være frisk og

kunne løfte sine vinger igjen å fly ut i frihet..

Dagene og mnd gikk..

Håpet og troen ble prøvd.

Hvor lenge skulle den vente før den

var sterk nok igjen??

Men en dag fikk fugelen kjenne

noen STORE og..varme Vingefjær,

som dekket den!

..Og en kraft av kjærlighet!

som strømmet igjennom hele kroppen dens..

Så med ett var livet totalt forandret igjen,

men til det gode!

Nå kunne den løfte sine vinger

å fly ut i frihet igjen..høyt over fjellene!

Under over under! =) =)

Slik en mektig Gud vi har!

Hvordan vet jeg det?

JO,..for denne fugelen var MEG!

Under Hans vingefjær der fant jeg ly..

og har fått kjent Hans kjærlige Fader armer..

Så nå kan jeg fly friiiiiiiiii som fugelen! =)

Takk kjære jesus!



Skrevet av Annchr.Suhr.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar